Onderzoek: Albatros de beste

Claas Bob Globtrul (ook wel Albatros Clubblog als je de letters schud) mailde voor de vakantie naar een aantal verenigingen. Of Claas met zijn gezin kon komen volleyballen, leek hem namelijk wel leuk. Wat blijkt? Niet alle verenigingen reageren even snel en volledig. Eén tip: een herinneringsmail sturen naar de voorzitter van KVA helpt! (-2). Dan krijg je wel antwoord. Overige uitslagen:

Als we een prijs hadden voor het mooiste mailadres, dan ging die naar US: lidworden@… Maar aan zo’n prijs doen we niet. Wel kregen een enthousiaste reactie van een minitrainster… Naja, eigenlijk hebben we geen idee met wie we mailen, want aan alleen een naam is dat niet af te lezen. (-1)
De meest enthousiaste mail kwam uit Noord, jammer voor VoNo dat we daar niet willen wonen. (-3) Doe dus toch maar niet.
VV Slotervaart doet niet meer mee. (-3)
De twee studentenverenigingen, UvO en SVU mailen relatief gezien wat laat. Wellicht een kater UvO? (-2).
SVU wijst erop dat er alleen studenten lid mogen worden. Claas Bob valt dus af. Heel goed: de secretaris verwijst door naar andere verenigingen, maar vergeet Albatros. Dat kost veel punten. (-10!)
De club uit Diemen laat weten dat volgend seizoen ‘slechts een kleine contributie verhoging wordt verwacht’. Smashing’72 wordt het dus ook niet. (-3)
Armixtos, die het meest doet aan promotie, heeft een mooi invulformulier op de website staan. Heel handig, maar we kunnen reageren zonder onze eigen contactgegevens mee te versturen. Dat doen we dus ook, toch gemeen dat we geen reactie krijgen! (-3)
Amsterdam reageert uitgebreid én heel erg snel. Weer dat overijverige gedrag. (-3)
In de Bijlmer berekenen ze de contributie in kwartalen. Dat is verwarrend Arena. Want is de zomervakantie ook een kwartaal? (-1)
Bij de Spuyt is de beschikbare informatie beperkt, wel beloven ze meer info te sturen. We wachten nog steeds… (-3)
Xenon
is heerser op het gebied van korte antwoorden: “Wij hebben geen jeugdafdeling, dus als dat is wat jullie willen, zijn we snel klaar.” De overige drie zinnen besparen we je. (-3)
CTO heeft wel stijl, daar antwoorden ze gewoon helemaal niet. (-1)

Opmerking tot slot: Het onderzoek werd gehouden op een ‘hectisch moment’, vlak voor de vakantie. Verenigingen waren aan het einde van het seizoen hierdoor niet allemaal instaat om volledige informatie te verstrekken. Het zij vergeven. Volgende keer beter! O ja, Albatros is de leukste, altijd al geweest. (+10)


SponsorKliks, sponsor jouw sponsordoel gratis!


  1. Ik weet niet wat jullie relatief laten achten maar als je binnen een week antwoord krijgt in de vakantie met antwoord op al je vragen en dan nog niet tevreden bent ben je wel een zeurkous(-15 dus)

  2. whahahaha, mooi onderzoek

    maar als er gedoucht wordt, dan kijkt zelf albatros even om de hoek 😉

    wat zeg ik: twee maal!

  3. Hallo Albatros,

    Wellicht had ik dit in een officiele brief moeten schrijven, maar aangezien jullie andere verenigingen publiekelijk te kakken zetten, kan het ook wel zo. In mijn ogen is het niet zo netjes om zo’n onbenullig onderzoek op de website te publiceren. Kennelijk is Albatros al groot genoeg in ledenaantal om zich met dit soort flauwekul bezig te houden.
    Volgende keer graag even een echt onderzoek waar andere verenigingen ook zinvol hun tijd aan kunnen besteden.

    Vriendelijke groet,

    Henk


    EDIT Ha Henk, ach, misschien dat je nu kunt regelen dat het contactformulier een mailadres nodig heeft om te versturen? Met die gedachte kun je zelf iets halen uit ons ‘onderzoek’… Goed, deze tip zien wij als ‘flauwekul’, de groenen misschien niet…

  4. Wouter

    24 augustus 2008 at 14:48

    Haha, wat een lekker serieus onderzoek zeg! 🙂 Dat Albatros niet eens een +10+ heeft gekregen…

Geef een reactie

E-mailadres wordt niet gepubliceerd

*