Het seizoen is begonnen! Hoewel nog niet alle teams in actie zijn gekomen, zijn de trainingsvelden op de maandag en donderdag druk bezet. Enkele teams organiseren zelfs extra trainingen in de aanloop naar de eerste wedstrijden. Alles wijst erop dat dit een mooi seizoen gaat worden voor Albatros! Ook het bestuur is het nieuwe seizoen voortvarend van start gegaan. Smash verder!














Recente reacties